Organisatoriske ændringer hos Jutlandia Terminal, Esbjerg
F.v. Michael Rühe, Director og Claus T. Jensen, Business Support & Sales Manager
Fra den 1. juni 2019 har Jutlandia valgt at foretage sig nogle organisatoriske ændringer, for at skabe et fælles ledelsesfokus samt effektivisere arbejdsgange og processer.
Claus T. Jensen, vores hidtidige Assistant Operations Manager for agenturet, vil fra 1. juni besætte en ny rolle som Business Support & Sales Manager i Jutlandia.
Claus vil, i en central position, på tværs af afdelingerne arbejde med procesoptimering af arbejdsgange, kommunikation mellem afdelingerne og implementering af nye systemer. Samtidig vil Claus arbejde videre med koordinering af salg og tilbudsgivning, således at der kommer mere ensrettet- og effektiv koordinering heraf på tværs af alle afdelinger.
I den nye funktion som Business Support & Sales Manager vil Claus få direkte reference til Direktør, Michael Rühe.
En spændende rejse
Claus startede sin uddannelse som Shipping Trainee hos Jutlandia Terminal i 2011, og har siden arbejdet som Project Coordinator, Project Manager og senest Assistant Operations Manager, Agency & Projects.
Claus startede sin uddannelse som Shipping Trainee hos Jutlandia Terminal i 2011, og har siden arbejdet som Project Coordinator, Project Manager og senest Assistant Operations Manager, Agency & Projects.
Igennem sin tid hos Jutlandia har Claus sideløbende gennemført uddannelserne: Project Management, Prince 2 og senest Graduate Diploma in Shipping.
Michael Rühe, Direktør for Jutlandia siger, ”med Claus’ store erfaring på tværs af organisationen og indsigt i vores arbejdsgange og forretningsområder, er jeg sikker på at Claus’ nye rolle bliver til gavn for hele organisationen, vore kunder og øvrige samarbejdspartnere”.